ЛМКП «Львівтеплоенерго»
«Львівтеплоенерго»
       Львівське міське комунальне підприємство


тепло та затишок у Вашому домі
16.01.2019 Показники якості телекомунікаційних послуг ЛМКП «Львівтеплоенерго»

 

 

 

Показники  якості телекомунікаційних  послуг

ЛМКП «Львівтеплоенерго»

 

з/п

Найменування показника (параметра) якості телекомунікаційної послуги,             який визначений НКРЗ для оприлюднення

 

Одиниця виміру

Рівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв'язку (ЦОВЗ)

Досягнутий рівень  у 2018р

Запланований рівень на 2019р.

  1.  

Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час

%

не менше 90

93,2

93

  1.  

Відсоток справних таксофонів

%

не менше 90

-

-

  1.  

Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час

%

не менше 65

82

82,5

  1.  

Відсоток рахунків, на які були отримані звернення  від споживачів  щодо їх некоректності (неправильності)

%

не більше 1

0,08

0,07

  1.  

Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів

%

не більше 10

2

2

  1.  

Відсоток неуспішних викликів для міських викликів

%

не більше 5

1

1

  1.  

 Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом відповіді до системи інформаційно-довідкового обслуговування (СІДО) оператора.

%

не менше 95

98

97,5

  1.  

Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів до служб екстреної допомоги (СЕД)

%

не більше 5

1,5 

  1.  

Відсоток з’єднань, що відповідають нормам за якістю передачі мовної інформації, для методів оцінки за автоматичним методом вимірювання якості передачі мови

%

не менше 85

99

99

 



  Повернутись